Sunday, April 25, 2010

tokey batik

Posted by Picasa


Posted by Picasa



niat di hati nak g tgk tuk, tetiba lak t`singgah kat bengkel minah sorang nih. ntah mcm mana aku blh t`pesong niat pun x tau la...hehe jgn mrh wak.

sebenar2nye, ni le kwn aku dari dulu sampai la...dari sekolah rendah (x pernah b`tembung pun).heheh inilah dinamakan suratan!

aku panggil dia 'adik' walaupun dia tua 5 bln dr aku. dia 24.3.80 aku lak 24.8.80. nak tau knp? saja......senang nak buli.rasa mcm besar ckit....huhu

yg lg best, masa kat asrama dulu abis sume kengkawan aku panggil dia adik coz dia comel sgt, t`masuk ler family aku. jgn mrh ye wak(sekali lg mohon di ampun!)

Posted by PicasaPosted by Picasa
Posted by Picasa

cik 'adik' sorg nih mmg berseni. bilik hostel aku dulu penuh dgn karya seni oleh fhatun zahari(konon2 artis). board aku mcm pelangi, pantg ada lukisan cantik mesti aku sambar dulu. maklum ler, aku ni kan pengkor,pegang pen pun bengkok mcm mana nak melukis. tapi sekurang2nya aku ni kira2nya pandai gak m`hargai seni n bakat org lain. kira ok le tu kan......(yg plg best dia ajr aku baca lukisan abstrak yg akhirnya adlh seni body n seks, nampak dr luar suci jer.....rupanya! cakap kat mak!)so bila g galeri seni aku blh le baca ckit2...xde ler jakun sgt.ok gak kan.ilmu gak tuh.

sekarang 'adik' dah besar....dah pandai b`dikari. muda2 da jadi usahawan batik. aku jgk yg dok mcm tuh. org dah sampai bln, aku baru nak cari kertas buat roket kut blh sampai bln(mmg ler x sampai).conpom!

'adik' mmg ceria.tgk tuh mak pun xleh control gelak bila dia b`cerita. sbb tu dia bole jd kawan baik aku. aku bole kira seumur idup aku nih, cuma ada bbrp org jer kwn baik. bkn sbb aku sombong, tapi roh x ngam....

dulu2 bila aku tension ke, sedih ke...tgk jer adik hidup aku terus ceria.sbb dia x kedekut dgn senyuman n gelak ketawa.....hehehe (sincere ni wak!)Posted by Picasa

masa b`lalu. masing2 bwk haluan sendiri n adik semakin meningkat naik dlm bidang yg dia suka. aku doa dia akan jd usahawan melayu yg bole dibanggakan kelak...amiiiiin!



p/s: jgn lupa bila da kaya raya nanti, beli le roket kita g bulan sama2, g capai pelangi, b`lari antara bintang dan matahari......rindunye kat awak!Posted by Picasa

3 comments:

  1. so tergezut..kahkahkahkahkah..masa nk wat new post kt blog terlihat tajuk gempak..

    1 hari nnt saya beli bot laju yg leh terapung dan g petik bintang sama2 dgn awak..

    hidup kita lain arah..sebab rindu kita selalu bertamu..g la kt open blog yg saya baru buat..yg lama tue saya lock..hehehehehehe..

    ReplyDelete
  2. ehmmm....lock? mesti ada secret2 ni. nak gak!
    yg open2 tuh saya x suka.pleaseeee

    ReplyDelete
  3. dah le wat open blog...ngumpat sy lak tuh
    x guna punya adek! sumpah jadi kain batik!!!

    ReplyDelete