Saturday, December 19, 2009

BELGIUM










Posted by Picasa

Kali ni, aku betul2 malas nak bercerita. so apa yg aku buat ialah letak semua gambar2 yg mampu membuat korang berfikir sendiri.....

Belgique mmg terkenal dgn bangunan2 lama, didirikan sejak 1600 lagi. sebaik sampai di Brussel, aku tido sat kat station dia, belasah jelah. bukannya mat saleh tu kenal aku pun....

2 jam gak aku tido, tanpa gangguan.tido mampus le tu.hahaha

bangun2 tido aku terus merayap ke pekan b`hampiran, dr luar punyalah moden. rupa2nya dicelah2 bangunan baru ada bangunan sejarah yg masih gah, terutamanya Grand Palace.

Di Belgium, tempat yg best utk dilawati ialah Brussel, Bruges, Antwerp dan Ghent. kalau sempat bole le singgah di Leuven dan Machelen. Brussel merupakan jln pintas utk ke London, Paris dan Berlin.

Posted by Picasa




























Posted by Picasa

































Posted by Picasa





Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment